تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
گزارش کار آموزی موتورهاي ديزل


گزارش کارآموزی در موتورهاي ديزل با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی د

ادامه مطلب  
بررسی سیستم سوخت رسانی موتورهاي ديزل


بررسی سیستم سوخت رسانی موتورهاي ديزل( فایل word قابل ویرایش ) تعداد صفحات : 177مورهای ديزلاحتراق Combustionاحتراق نخستین منبع کاربردی انرژی است که بشر بدان دست یافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت که فلزات را بکار گیرد. امروزه بیش از 95 درصد انرژی مصرفی جهان از راه احتراق فراهم می‌شود. با وجود پژوهش‌های فراوان برای دست یافتن به انرژی‌های جانشین، شکی نیست که در آینده نیز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردی مانند کاربردهای حمل و نقل و جابجائی که به روش انبارسازی و تولید انرژی نیاز دارد. برای بدست آوردن انرژی مکانیکی از عمل احتراق، “موتورهاي احتراقی” بوجود آمد.موتورهاي احتراقی (Combustion engines) – ديزل و بنزینیموتورهاي احتراقی امروزه در صنعت، حمل و نقل

ادامه مطلب  
کتاب-موتورهاي احتراقی و اجزاء آنها-در1400 صفحه-docx


·          موتور: اولین اشخاصی که موتور چهار زمانه را ساختند اتو و لانگن در سال 1876 بودند. رودلف ديزل شخصی بود که موتور ديزل را در سال 1897 ساخت. موتور به دستگاهی گفته می شود که با دریافت یک نوع انرژی (مثلاً شیمیایی یا الکتریکی) آن را تبدیل به انرژی مکانیکی کند.موتورهاي احتراق داخلی (درون سوز): موتورهايی هستند که ماده سوختنی در بالای پیستون و در داخل سیلندر به حرارت تبدیل می شود و تولید انرژی می کند. موتورهاي احتراق خارجی (برون سوز): ماده سوختی در خارج از موتور می سوزد و توسط دستگاههایی به داخل سیلندر هدایت شده و باعث انجام کار مکانیکی در موتور می شوند مانند ماشینهای بخار و توربینهای گاز. موتورهاي احتراق داخل 1- موتورهاي احتراق داخلی اشتعالی: به موتورهايی اطلاق می ش

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) کارگاه عمومی رشته فیزیک (اتو مکانیک)


 این پاور پوینت دارای 150 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت کارگاه عمومی رشته فیزیک (اتو مکانیک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : موتوریاعامل تولید قدرتبه طور کلی خودرویی احتیاج به یک مولد قدرت دارد که توسط دستگاه های ویژه ای قدرت تولید شده به نیروی حرکت خطی در خودرو تبدیل می شود.موتور که قسمت اصلی خودرو راتشکیل می دهد درواقع تولید کننده نیروی محرکه خودرواست که با استفاده از محفظه احتراق وتبدیل انرژی حرارتی به انرژی مکانیکی باعث حرکت درخودرو می گردد.محتوا

ادامه مطلب  
دانلود تحقيق موتورهاي ديزل


ریشه لغوی کلمه ديزل نام یک مخترع آلمانی به نام دکتر رودلف ديزل است که در سال 1892 نوع خاصی از موتورهاي احتراق داخلی را به ثبت رساند، به احترام این مخترع اینگونه موتورها را موتورهاي ديزل می‌نامند.دید کلی موتورهاي ديزل ، به انوع گسترده‌ای از موتورها گفته می‌شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می‌توانند ماده سوختنی را شعله‌ور سازند. در این موتورها برای شعله‌ور ساختن سوخت از حرارت‌های بالا استفاده می‌شود. به این شکل که ابتدا دمای اتاقک احتراق را بسیار بالا می‌برند و پس از اینکه دما به اندازه کافی بالا رفت ماده سوختنی را با هوا مخلوط می‌کنند.همانگونه که می‌دانید برای سوزاندن یک ماده سوختی به دو عامل حرارت و اکسیژن نیاز است. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر می‌شود و سپس

ادامه مطلب  
پروژه بررسی استفاده بهینه از موتورهاي آسنکرون. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 175 صفحه مقدمه: موتورهاي الكتریكی بزرگترین مصرف كننده ی انرژی الكتریكی هستند و به طور گسترده ای دربخش های مختلف صنعتی ، خانگی ، كشاورزی ، اداری و عمومی، در پمپ ها ، فن ها ،سیستم های سرمایش و گرمایش ، دمنده ها ، كمپرسورهای هوا ، نوارهای نقاله ، لوازم برقی خانگی مانند یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، پروانه های مكش هوا ، جارو برقی ، چرخ گوشت ، آب میوه گیری ،همزن ، خرد كن ها ، سشوار ، چرخ خیاطی ، وسایل صوتی و تصویری ، دستگاه های ادرای، اتومبیل ها ، اسباب بازی ها و... كاربرد دارند. با توجه به گستردگی سیستم های دارای موتور الكتریكی و سهم قابل توجهی كه این سیستم ها در مصرف انرژی الكتریكی در تمام بخش ها دارند ، پرداختن به برنامه بهینه سازی مصرف انرژی در

ادامه مطلب  
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان سیستم سوخت رسانی موتورهاي ديزلی در 30 اسلاید


        موتور ديزل گونه‌ای موتور درون‌سوز است که در آن از چرخه ديزل برای ایجاد حرکت استفاده می‌شود. فرق اصلی آن با دیگر موتورها استفاده از احتراق در اثر تراکم است. در این گونه پیشرانه‌ها عمل انفجار صورت نمی‌گیرد، بلکه مخلوط سوخت و هوا در اثر تراکم بسیار بالا بدون جرقه زدن متراکم می‌شوند و دور اصلی این پیشرانه‌ها بر خلاف موتورهاي بنزین سوز ۱۰۰ دور/دقیقه محسوب می‌گردند.تاریخچهدر سال ۱۸۹۰ میلادی آکروید استوارت حق امتیاز ساخت موتوری را دریافت کرد که در آن هوای خالص در سیلندر موتور متراکم می‌گردید و سپس (به منظور جلوگیری از اشتعال پیش‌رس) سوخت به داخل هوای متراکم شده

ادامه مطلب  
پروژه و تحقيق-موتورهاي احتراق داخلی و خارجی و نحوه عملکرد آنها- در 100 صفحه-docx


موتور:موتورها دستگاه‌هایی هستند که انرژی را برای بکار انداختن وسایل نقلیه، دستگاه‌های دیگر یا تولید الکتریسیته، به کار مکانیکی تبدیل می‌کنند.انواع اصلی موتورها عبارتند از:موتور بخار، بنزینی، ديزل، الکتریکی، جت و موشک. در هر یک از این موتورها انرژی از سوختهایی چون زغال سنگ، بنزین و گازوئیل بدست می‌آید. همه موتورها، موتورهاي درون سوز هستند. به این معنا که سوخت درون موتور می‌سوزد. موتور بخار، تنها موتور برون سوز است.نخستین موتورهاي بخار:در قرن هجدهم میلادی، بیشتر نیروی صنایع مربوط به انقلاب صنعتی، از موتورهاي بخار بدست می‌آمد. در سال ۱۷۱۲، یک انگلیسی بنام تامس نیو کامن، نخستین موتور بخار کار آمد را برای تلمبه زدن آب به بیرون از معادن زغال سنگ را اختراع کرد. در سا

ادامه مطلب  
موتورهاي ديزلی


عنوان: موتورهاي ديزلیقالب بندی: WORDتعداد صفحات: 43این تحقيق در مورد موتورهاي ديزلی می باشد که اطلاعات کاملی در مورد تاریخچه و عملکرد موتورهاي ديزلی را بیان می نماید. این تحقيق به دانشجویان رشته های مکانیک ، ساخت و تولید و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.مقدمهبسیار از ما با دیدن کامیون های قدرتمند ده ها تنی و بارهای سنگین آنها به این فکر فرو می رویم که عامل به وجود آمدن این قدرت و گشتاور عظیم چه موتوری است ، در کشور ما بر خلاف موتورهاي بنزینی که پیشرفت های نسبتا خوبی داشته اند موتورهاي ديزلی هیچ پیشرفتی نداشته و خودروهای سنگین فعلی مثل BENZ 911 ،MACK ، DAF  یا انواع جدیدتر کامیون های قدرتمندFH12  ، HOWO ، ACROS  و …. همگی از تکنولژی صد در صد واردتی استفاده می کنند.موتورهاي ديزلی در ظا

ادامه مطلب  
ترجمه مقاله سیستم کنترل فازی سرعت مولد ديزل
عنوان انگلیسی مقاله: A fuzzy control system of diesel generator speedعنوان فارسی مقاله: سیستم کنترل فازی سرعت مولد ديزلدسته: مهندس برق - مکانیکفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:مولد ديزل، که در آن مولد با موتور ديزل برای تولید جریان متناوب تحریک میشود. از تناوب یا بسامد که باید ثابت و پایدار نگه داشته شود، بعنوان منبع همراه و ضروری نیرو در مقیاس وسیع استفاده میشود. بسامد  جریان متناوب با سرعت ديزل تعیین میشود. بنابراین سرعت ديزل نیز باید ثابت و پایدار نگه داشته شود. این مقاله دو سیستم کنترل آنالوگ را معرفی

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi