تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پاورپوينت درس چهارم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم تصاویر بی طرف نیستند


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 23 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 4 تصاویر بی طرف نیستند! پس از انجام دادن فعّالیت هاي درس سوم، متوجّه شده ايد که((پیام هاي رسانه اي، ساخته می شوند)) اکنون با برخی از فنونی که در تولید پیام ها به ویژه پیام هاي رسانه اي به کار برده می شوند، آشنا می شوید و یکی از پنج سؤال کلیدی سواد رسانه اي یعنی((از چه فنونی براي جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟)) را تمرین خواهید کرد. فعّالیت گروهی در بحبوحۀ جنگ امریکا علیه صدام، تصویر بالا در فضاي اينترنت و همچنین شبکه هاي اجتماعی به طور گسترده منتشر شد. در کلاس به دو گروه تقسیم شوید، یک گروه تصویر سمت راست و یک گروه تصویر سمت چپ را بررسی کند و به پرسش هاي زیر

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم پنجگانۀ سواد رسانه اي


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 14 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 19 پنجگانۀ سواد رسانه اي (2) در درس سوم بیان شد که مخاطب فعّال و خلّق در رویارویی با هر پیام رسان هاي، پنج پرسش کلیدی را مانند پنج گذرواژه یا نگهبان در ورودی درنظر می گیرد و با نگاهی دقیق و درکی عمیق، با آن روبه رو می شود. اين پنج پرسش را که خاطرتان هست!چه کسی اين پیام را تولید کرده است؟چرا اين پیام فرستاده شده است؟از چه فنونی براي جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟چطور افراد مختلف اين پیام را متفاوت درک می کنند؟چه سبک زندگی، ارزش ها و نظریاتی در اين پیام ارائه شده یا از آن حذف شده است؟ در آن درس از شما خواسته شد بخشی از یک برنامۀ تلویزیونی را، که خودتان با تو

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس چهاردهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم مخاطب، بی مخاطب


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 21 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س14 مخاطب، بی مخاطب گستردگی رسانه ها و دامنۀ فعّالیت هاي رسانه اي در عصر حاضر، شناخت حقوق متقابل رسانه ها، مخاطبان و دولت ها را به امری ضروری تبدیل کرده است. اين مهم همواره از موضوعات مناقشه برانگیز بین مخاطبان، رسانه ها و دولت ها بوده است؛ زیرا از مصداق هاي مهم حقوق بشر به شمار می رود؛ به عنوان مثال مسئلۀ ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعايت حق نشر (کپی رايت) توسط افراد از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مشاهده می شود. آیا شما با حقوق خود آشنايی دارید؟ شما به عنوان مخاطب در برابر رسانه ها از چه حقوقی برخوردار هستید؟ فعّالیت گروهی فیلم ((تکنیک نقّاشی)) را

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس پنجم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم از بازنمايی تا کلیشه


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 19 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 5 از بازنمايی تا کلیشه در درس قبل، از شما خواسته شد به حداقل سه مورد از برنامه هاي تلویزیونی (فیلم ها، مجموعه هاي تلویزیونی، تبلیغات و مستندات داخلی و خارجی) در حال پخش دقّت کنید. تعداد، ترکیب و نقش اعضاي خانواده، چگونگی روابط خانوادگی و تعداد فرزندان را تحلیل کنید. اين جلسه تحلیل خود را در کلاس ارائه و با دیگر هم کلاسی ها مقايسه کنید. گفت وگوی کلاسی آیا شباهت و تفاوتی بین یافته ها مشاهده می کنید؟ هر یک از موارد زیر در رسانه ها چگونه نمايش داده می شود؟تعداد اعضاي خانوادهترکیب اعضاي خانوادهنقش اعضا در خانوادهروابط بین اعضاي خانواده کلیشه سازیاگر رسانه یا رسانه ها

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس هفدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم بازی زندگی است (درس اختیاری)


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 20 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 17 بازی زندگی است (درس اختیاری) بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خرید کردن و ساير مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشان دهندۀ سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسان هها براي پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانه ها می روند و خود را سرگرم می کنند. شايد شما نیز جزو اين گروه باشید. آمار و ارقام نشان م یدهد جذاب ترین رسانه ها براي همسالان شما تلویزیون، تلفن همراه و بازی هاي ویدئویی (رايانه اي، موبايلی و … ) است. آیا به بازی هاي ویدئویی به عنوان یک رسانه و انتقال دهندۀ پیام با همۀ

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس هشتم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم فنون اقناع (2) (درس اختیاری)


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 32 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 8 فنون اقناع 2 (درس اختیاری) در درس هاي گذشته با پرکاربردترین فنون و روش هاي تأثیر گذاری فرستندگان پیام بر مخاطبان (فنون اقناع) آشنا شدید. براي تشویق مخاطبان به تغییر رفتار، نگرش ، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنونی پیچیده تر یا ترکیبی از فنون استفاده می شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد. در اين درس با تعدادی از اين فنون آشنا می شوید. فعّالیت گروهی متن صفحات بعد را با روش((جیگ سا)) به هم آموزش دهید. یعنی:به گروه هاي پنج یا شش نفره تقسیم شوید، به هر یک از اعضاي گروه، شماره اي داختصاص دهید.هر گروه دو یا سه عنوان )در کلاس هاي پر جمعیت دو عنوان و در کلاس

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس سوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه اي


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 23 اسلايد اين پاورپوينت آموزشی، جذاب، قابل ویرايش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلايد ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را براي دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.  با انتخاب اين پاورپوينت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.  بدیهی است عناوین و مطالب و اسلايدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است. مناسب براي معلمان، دانش آموزان و اولیاي گرامی براي یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فايرف

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه اي


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 14 اسلايد اين پاورپوينت آموزشی، جذاب، قابل ویرايش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلايد ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را براي دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.  با انتخاب اين پاورپوينت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.  بدیهی است عناوین و مطالب و اسلايدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است. مناسب براي معلمان، دانش آموزان و اولیاي گرامی براي یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( ف

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس يازدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: دروازه بانی خبر


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 45 اسلايد اين پاورپوينت آموزشی، جذاب، قابل ویرايش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلايد ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را براي دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.  با انتخاب اين پاورپوينت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.  بدیهی است عناوین و مطالب و اسلايدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است. مناسب براي معلمان، دانش آموزان و اولیاي گرامی براي یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فايرفاکس

ادامه مطلب  
پاورپوينت درس پانزدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم هر چیز که در جستن آنی، آنی

       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 19 اسلايد قسمتی از متن پاورپوينت:در س 15 هر چیز که در جستن آنی، آنی در فصل سوم آموختیم که رسانه ها طبق ارزش ها و دیدگاه هاي خود به تولید پیام می پردازند و از اين طریق سعی می کنند تا افکار و باورهاي مخاطبان را تغییر دهند. علاوه بر اين رسانه ها سعی می کنند تا الگوهاي رفتاری بخصوصی را تبلیغ و ترویج کنند. به نظرتان در تصویر چه چیزی ترویج می شود؟ فرض کنید می خواهید در گروه یک فیلمنامه بنویسید.موضوع فیلمتان چیست؟نام شخصیت اصلی فیلمتان را چه می گذارید؟او را چند ساله، از چه شهر و کشوری، شهری یا روستايی، ثروتمند یا فقیر انتخاب می کنید؟پوشش، تغذیه، اسباب و اثاثیه و چینش محل زندگی او را چگونه در نظر می گیرید؟س

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi